<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d29803173729867449\x26blogName\x3dUus-Meremaa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nzmirjam.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nzmirjam.blogspot.com/\x26vt\x3d-3643874321555212988', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Wednesday, July 14, 2010

Hei-hei!
Olen elus ja terve ja juba umbes päeva Uus-Meremaal olnud. Enamuse aja sellest olen suutnud sisustada magamisega, seega praegu veel midagi põnevat rääkida ei ole.

Lennud läksid hästi ja lennujaamadesse ära ei eksinud, kuigi suured on need küll! Dubais lennukile istudes oli küll väike shokk, sest ekraanil oli kirjas, et lend on Dubai-Sydney ja siis mul tekkis paanika, et olen valele lennukile sattunud, aga tuli välja, et see lennuk tegi lihtsalt vahemaandumised Bangkokis ja Sydneys. Seega ka mul väike valearvestus, jõudsin kohale umbes päev hiljem, kui arvasin, et jõuan.

Esimese nädala olen kohaliku õpilasvahetus programmi tegijate juures. Pühapäeval saabub mu host-pere oma alpide reisilt ja siis lähen nende juurde.

Homseks organiseeriti mulle kohtumine teise NZis oleva Eesti VÕPi Johannesega, kes mulle Christchurchi linna näitab. Ehk saan siis lähiajal ka linnast ja muidu elust mõned pildid panna.

Olge tublid!






2 comments
ABOUT ME





VÕPid 2010/2011

Juss Uus-Meremaal
Merilin Austraalias
Kata Uruguays
Erle USAs
Laura USAs
Joel Kanadas
Jan Belgias
Randon Šveitsis
Britt Šveitsis
Brita Austrias
Anet Saksamaal
Liisi Saksamaal
Laura Norras
Monika Rootsis




ARCHIVES

June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
December 2010
March 2011