<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d29803173729867449\x26blogName\x3dUus-Meremaa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nzmirjam.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nzmirjam.blogspot.com/\x26vt\x3d-3643874321555212988', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Wednesday, July 28, 2010

Esiteks. Olen oma peres nüüd veidi rohkem, kui nädala olnud. Juba esimesel päeval tundus nagu ma teaksin neid juba pikemalt ja kõik on siiani väga hästi läinud! Kunagi panen pildid ja mõne pikema kirjelduse ka.

Teiseks. Kool. Tundidega alustasin eelmise nädala neljapäevast. Enne seda oli välisõpilastele (juulist tuli minu kooli umbes 30) paar päeva kooli tutvustust, tundide valimine jne... Kokku on mul 6 erinevat tundi, 5 neist valisin ise ja inglise keel oli kohustuslik. Valikaineteks võtsin media studies, music, art history, geography ja draama.
Kõik tunnid kestavadki ühe tunni, väljaarvatud kolmapäeviti, kui kõik on lühemalt. Üldjuhul on päevas 5 tundi.

Lähemalt sellest, millised tunnid välja näevad.

Media studies - praegu mina ja 2 saksa tüdrukut vaatame mingeid artikleid üle ja peame neile kommentaare lisama, sest ülejäänd klass teeb ajalehte, aga nad lõpetavad sellega kohe ja meil poleks mõtet hetkel alustada. Järgnevate nädalate jooksul hakkame tegema lühifilmi.
Muusika - kaks esimest tundi kohalikud õpilased lõpetasid oma muusikateoseid, mida nad tegid arvutis mingisuguse programmiga. Päris vägev oli! Õpetaja selle nädala algusest vahetus, kusjuures, mul pole elusees lahedamat õpetajat olnud! Nüüd oleme rohkem ajaloo ja muusika kuulamise juures. Kõlab ülimalt igavalt ilmselt, aga see õpetaja muudab need tunnid ülivägevateks!
Art history - praegu võtame läbi NZi kunstniku Colin McCahoni töid. Õpetaja ütleb mulle iga päev tervist! :) Sellega ta tuli ise esimese tunni ajal lagedale + ütles siis nägemist ka!
Geograafia - põhiteema on praegu HIVi juures ja õpime kuidas mingeid skeeme kaardile kanda ja kuidas seda seletada.
Draama - klass on jagatud gruppidesse, peame tegema väikesed performancid lähtuvalt piltidest, mis meile ette on antud. Esitamisele tuleb see värk paari nädala pärast.

Kõik inimesed, kellega ma olen kokku puutunud on ülisõbralikud, nii koolis, kui ka väljaspool seda, niiet ma saan vaid öelda, et ma olen väga rahul kõigega! OK, külm on :D sellega nii väga pole.






2 comments
ABOUT ME





VÕPid 2010/2011

Juss Uus-Meremaal
Merilin Austraalias
Kata Uruguays
Erle USAs
Laura USAs
Joel Kanadas
Jan Belgias
Randon Šveitsis
Britt Šveitsis
Brita Austrias
Anet Saksamaal
Liisi Saksamaal
Laura Norras
Monika Rootsis




ARCHIVES

June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
December 2010
March 2011